LOTTOSOPHIA

gettiiiii getti, 14 küsur trilyon! ben bilmiyordum 11 haftadır çıkmadığını. kampa çekilirdim yoksa. zaten işten güçten, hastalıktan mastalıktan vakit bulamıyorum hiçbir şeye, bunu da atlamışım. ha bi de tabii istatistiksel olarak zayıf bir durumda henüz süper loto, ondan henüz cacık olmaz pek -bu “cacık olmaz” deyimini de yeni öğrendim ayıptır söylemesi. 

imdi, bi kere umarım hali vakti yerinde birine çıkmamıştır büyük ikramiye. yoksa fena halde küfreder, cozuturum kendi çapımda. çünkü bir zenginin bizimki gibi bir ülkede loto oynaması alçakça, adice bi eylemdir. yoksulun hayallerini elçabukluğu marifet çalmaktır. yoksulların hayallerinden başka kaybedecek zincirleri yoktur. 

saniyen, şans diye bişi yoktur sayın seyırcı. ihtimaller ise n’asla birbirine eşit değildir. onu diyen statisyen yalan söyler, mesleki deformasyona uğrayıp deforme yaratığa dönüşmüştür. 

salisen, eninde sonunda bi gün trilyonlar benim olcek. emme doksanından sonra altın hela yaptırmanın ne faidesi var, onu da anlayabilmiş değilemdir. 

mikrosalisen, öylesine muhteşem bir düzen-kaos dengesinin boynuzları üzerinde duruyoruz ki, loto moto gibi fuzuli işler de bundan muaf değil.

yani diyeceğim o ki, lotoyu sadece yoksullar değil, benim gibi evrenin yapısal ve işleyişsel mantığının büyüleyiciliğinde ışığa tutulmuş tavşan sendromuna kapılanlar da oynar canımcım.

eh, şimdiye kadar havasını almış olmak da beckett emmiyi -vulgarize ederek de olsa- hatırlamaya engel değildir: “durma, daha iyi yenil!”

9 Yanıt to “LOTTOSOPHIA”

  1. metin Says:

    Fatih Konstantin de la Florida und Nikaragua bin Şuayp Hazretleri,

    Hani nerede benim Florida lotosu istatistikleri? Tembelliğin de bi sınırı vardır. Yollar yürümekle aşınmaz emme lotolar analiz etmekle kazanılır binaenaleyh. Di mi Fethi Bey?

  2. metin Says:

    Huhuuuu, sesim geliyür mü Fatih Konstantin de la Nikaragua Kardeşim?

  3. metin Says:

    Simon Templar Bey’in buraya uğramasını isterdim şimdi…

  4. fatih demir Says:

    Metin abicim ne deseniz haklisiniz, ben cok bi tembel oldum son zamanlarda…
    Ne istemis oldugunuza tekrar arsivlerimi arastiraraktan yapmaya kisa zamanda (yuvarlak konusuyorum ki basima bisi gelmesin) calisacagim…
    saygilarimi sunarim

  5. metin Says:

    Efenim Florida lotosunun geçmişten bugüne kadarki sonuçlarının listesini istemiştim hatırlarsanız şayet. Latin güzellerden fırsat bulabilirseniz tabii kine.

  6. Fatih Demir Says:

    Abicim o zaten internette var da format ne olsun?
    Excel mi Word mu?

    (Yahu kim yapiyor dedikodumu? Candan hanim di mi!!!! Salicam ne kadar Brezilyali hatun varsa ustune… Bakalim Amazon hatunlari ile ugrasmak gariban Fatihlerle Metinlerle Suatlarla ugrasmak kadar kolay mi!!!)

  7. metin Says:

    Word olsun lütfen. Ama başlangıcından bugüne kadarki tüm sonuçlar. Bir de oyun kuralları.

  8. metin Says:

    “Umarım hali vakti yerinde birine çıkmamıştır büyük ikramiye. Yoksa fena halde küfreder, cozuturum kendi çapımda.” demişim.

    …Veeee, hali vakti yerinde birine çıkmış! Bende küfrün bini bir para şu anda. Ulan %*!§@†¥¬∂!ø, niyçün loto kuponuna bağladığı umutlarından başka kaybedecek şeyi olmayanların yoluna taş koyuyorsun bre zepev! Ne bok yiyeceksin şimdi günlük 7 milyar faizle, hı?

    Tutmayın beni Konstantin Bey kardeşim!

  9. metin Says:

    Süper Loto 71 hafta olmuş başlayalı. İstatistiksel olarak halâ çok çok elverişsiz. Yine de 30 küsur milyon liranın hatırına oynamak göze alınabilir. Benim gerçekten şansı artırıcı bir istatistiksel modellemem var emme velâkin işinin ehli bir yazılım ustası gerekiyor bunu bilgisayar programına dönüştürmek için. Buldumdu da, lâkin bir türlü ne istediğimi rapor haline getirip sunamadımdı aksi gibi.

Bir Cevap Yazın

