GIRRRRRRRRRRRRRRRR!

imdaaak! elimi kana bulayacak bu reklamverem öküzler! kanım beynime sıçradı gene… “türkiye’de reklam yazarı olacağına harlem’de wasp ol” demiş atalarımız…

sponsor arıyorum efendiler hanımlar. bana birisi bi tükan açsın. sabun, zeytinyağı, parfüm filan satayım. sattıkça ödeyeyim borcumu. hiçbir öküz kapıma gelip de “kıroyum emme para bende” diyemesin.

va mı bunun başka izah taazı binaenaleyh? ve de var mı böyle bir vicdan sahibi mesen?

17 Yanıt to “GIRRRRRRRRRRRRRRRR!”

  1. metin Says:

    Aklıma gelmeyen başka makul tekliflere de açığım!

  2. metin Says:

    Şeytan diyor ki, “hadi koçum, bas istifayı, gerisini düşünme!” Şeytan Bey, Şeytan Bey, rica ederim kışkırtma beni, öfkem tepemdeyken.

  3. metin Says:

    Şu Loto programını bi yazdırabilsem ben bilirdim yapacağımı ama…

  4. metin Says:

    Dışarıda da ne güzel bi kış ikindisi var! Aklıma mukayyet ol yarabbim.

  5. Talisman Says:

    Metin beyciğim, sizinle bir sayısal loto bayii açmak farz oldu 🙂 (Bknz: Yüzyılların geyiği)
    Şimdilik sakin olun ama, Lipton erikli-tarçınlı çay ikram etsem size?

  6. metin Says:

    Efenim bayiliğin çok ötesine geçecek birşey planlıyorum da bakalım hayırlısı… Daha sonra üzerine bir yazı yazacağım bunun da…

  7. metin Says:

    Ayrıca öfkemin yarına kadar filan geçeceği yok. Onunçün ikramınıza teşekkür etmekle birlikte, eşşeklik edip “o yetmez; limonlu-zencefilli, böğürtlenli-kızılcıklı çay da isterem!” desem?

  8. helen Says:

    🙂 işler yoğun olunca nefes almak zorlaşıyor di mi

  9. metin Says:

    İşlerin yoğun olmasından ziyade, karşınızdakilerin öküz olması sorun oluyor efenim.

  10. metin Says:

    Dört ayaklı öküzleri tenzih ederim.

  11. metin Says:

    Buranhın müdavimlerinde de girişimcilik ruhu nanay, anladığım kadarıyla sayın seyirci.

  12. candan Says:

    bu yılın sonunu beklemeniz gerek Metin Beyciim. benim falcının kehanetlerine göre ancak o zaman zengin olabilecekmişim. hem bu kadar bekledik ne kaldı şunun şurasında..

    Fatih de Lagaluga Beyefendi ne halt ediyor bu arada..? êli armut mu topluyor alla allaaa..! hep ben mi çalışıcam canım?! aaa!!! benim de canım var, ben de insanım.. 😦

  13. fatih demir Says:

    Cok sevgili pek giymetli Metin agabeyim,
    Siz bu Candan the Bakirkoyde kahvem var kimse beni tutamaz ama cok yoruluyorum sirtimi kasimaya bile eleman tuttum hanimi bosverin. Benzin vaardi da biz mi ictik.

    Girisimcilik konusuna gelirsek, size yardimci olabilecek herhangi bir fikrim su an icin yohtur. Emme velakin param var birlikte yiyecek adam ariyorum derseniz wallahi beni ilk siraya yazin. her turlu yardimci olurum. 🙂

    Ayrica Floridada bir tatil etsem ne gozel olur derseniz yedek anahtar, emrinize amade amerikanya arabalari, atlar yatlar katlar, deniz kumsal ve degisik memeleketten insanlar!!! emrinize hazir ve nazir bir sekilde sizi beklemektedirler :p

    Persembe aksami Amerikanya turklerinin youtube’da kurtlar vadisi pusu izleme programlari da “ne oldum deme ne olacam de haline sukret” programi cercevesinde sizlere guzel bir tefekkur etme imkani saglayacaktir ve ucretsizdir. Bunun yaninda cumartesi aksami Florida Turkleri nerde ne yer ne eder, Florida Turkleri diger hemserilerini nasil kaziklarlar, Trafikte Florida Turkunu nasil ayir edersiniz, gibi programlarda bedava pakete dahildir 🙂

    Ayrica Fethi beye inat bizon biftegi partisi, Candan hanimin cok calismasina inat okyanusa karsi uzanip geleni geceni seyrederek kolunu bile kipirdatmama partisi, Demrengillerin Suat’ina inat son model Corvettelerle sagda solda caka satma partisi, Muzmin beyin ortaliktan kaybolmasina inat balta girmemis ormanlarda laptopla canli turkiye gorusme yapma partisi muessesemizin ikramidir :p
    Tum gezi suresince de caylar sirkettendir…. NewOrleansin mistik koselerinden birinde bir caz dinletisi de hedaye cinsindendir…

    Imdi yapmaniz gereken tek sey pasaportu alip, havaalanindan sirketi arayip istifa dilekcenizi sunup, floridanyaya dogru yola cikmaktir….

    Candan hanim da bakirkoydeki cafesinde catir catir hasedinden catlasin :p

    ohhh be rahatladim walla 🙂

  14. metin Says:

    Cano Hanımcığım,

    Duydum ki kafe açmışsınız. Duydum ki beni unutmuşsunuz. Çok kızgınım, çok kırgınım. İnsan demez mi ki “arkadaş, ne sürünüyon, reklamverem denen öküzlerin derdi seni fazlasıyla gerdi, hedi gel şu kafeyi birlikte açak, keyfimize bakak!”

    Dostluk kara günde belli olur lafını boşuna mı etmiş ceddimiz?

    Hesap lütfen.

  15. metin Says:

    Konstantin de la Nikaragua und Florida Kardeşim,

    Size uzun uzun cevap yazmam iktiza ederdi, lakin bunu sonraya bırakıyorum. Çünkü:
    1. Öküzler beni bekliyor,
    2. Kadrolu e-magandamız güya veda etmişti efendi efendi, zebbah zebbah yine kafayı yemiş manyak. Bu ox çocuğunun işi gücü yok sanırım ki böyle zibidiliklerle iştigal edip duruyor. Kendisine bi iyilik düşünmek üzere birazcık kafamı toparlamam gerekiyor.

    Cevabımı sonra yazmak üzere size şimdi iyi Panthene Provitaminler diliyorum sevgili dostum.

  16. fatih demir Says:

    Abicim pantenlene pantenlene yuzgeclerim cikacak artik donsende agzimin payini versen diyom :p

  17. fatih demir Says:

    break break…. ses veriyom …tamam…. abimi merah edip duruyom…tamam… yuzgeclerim ve solungaclarimla cok karizmatik oldum….tamam… kestane kebap diyom tamam…ten four

Bir Cevap Yazın

