KIYMETLİ E-MAGANDACIĞIM,

mektubuma başlarkene, evvela gözlerinden bus eyler, kabilemizin bütün mensuplarının senin o assas ruhun, ince düşüncelerle yüklü beynin ve nezaketten kırılan şahsiyetin hakkındaki güzel duygularını paket edip adresine yollarım. nassın eyi misin, eyisindir eyi binaenaleyh.

zatıma gönderdiğin son mektubunda şöyle demişsin:

“ne e-sapikligi yahu. intihar niyetin oldugunu soyleyen sensin. bende peki madem ok kadar istiyosun birak kendini yercekiminin sefkatli ellerine diyom. dahilik ile delilik arasinda cok ince bir cizgi var diye diye zirdeliler kendini zirdahi sanmaya basladi yahu.”

benim varoş internetkafelerinde atari oynayası, sokakta yerlere tüküresi, ona buna omuz atası, kızlara iltifatkâr tümceler kurası, gomtanıma kandan bayrak yollayası arkadaşım, bak şinci. bi kerem, intihar edecek eşhas, asla bunu cümle aleme faş etmez, bilmem anlatabiliyom mu? ikincisi, sazanlığa ne lüzum var? beni tanımaz etmezsin, nerden biliyorsun böyle bi halt karıştıracağımı? üçüncüsü, böyle boş işlerle kelebek ömründen vakit çalacağına, ıccık faideli işlerle iştigal eylesen daha hayırlı olmaz mı seninçün a benim bahtsız kardeşim?

bu son mektubun daha bi eli yüzü düzgün olduğu için sana böyle uzun uzun cevap verme tenezzülünde bulundum. bak beş dakikamı çalmış oldun. neyse, bu da sana hediyem olsun.

mektubuma nihayet verirken, köydeki sarıkızın da selamını iletmeyi bir vazife ve borç bilirim. hadi çav! kendine mukayyet ol canım cigerim. ekran fazlasıyla radyasyon yayan, klavye ise el bileğinde ve omurgada hasar yaratan zararlı nesnelerdir; sağlığınla oynayıp durma. gençliğine güvenme, o da geçer gider; bi bakmışsın, elinde baston, gözünde şişecamı kibin gözlük.

16 Yanıt to “KIYMETLİ E-MAGANDACIĞIM,”

  1. helen Says:

    hehhe 😀 e-maganda olasım geldi metin bey. siz böle nazımsı cümleler döktürcekseniz bende maganda olcam olsam mı ki *-)
    ya ben çok sewerim magandaları hakketten çünkü beni çok güldürürler öleki kahkahalarım gökyüzünde ahenkle dans eder. aman e-magandanızın dikkatini üzerime almıyım.

  2. metin Says:

    Helen Hanım,

    E-magandamızın size mahsus selamı var! Şimdi aldım haberini.

    Bu arada, eski üslubuna geri dönmüş maalesef. Düzelir belki sanmıştım, ı’ıh, ümit yok. Adamın aklı münasebetsiz anatomik bölgelerinde olduğu için ben dahil herkesi öyle sanıyor.

    Umutsuz vak’a. Kendisini tıp camiamıza ve Allah’a havale ediyorum.

  3. metin Says:

    Ha, bu arada “libido”yu filan da biliyormuş. Biraz zorlasak, id’i, ego’yu, süperego’yu filan da hatırlayacak zahir. Allah bilir kerata Freud Amca’yı, Jung Dayı’yı da tanıyordur!

  4. metin Says:

    Ufak ufak kanaatim değişiyor. Bu çocukcağız, internet forumlarında filan sürten varoş veletlerinden değil galiba. Hatta belki de, geçmişte bir nedenle bize kızıp da şimdi tebdil-i kıyafet gezerek bizimle kafa bulan bir arkadaş bile olma ihtimali var sanki. Belki de yanılıyorumdur. Neyse, n’apalım, bundan da her bloğa lazım işte bir tane.

  5. metin Says:

    Bak sevgili magandacığım, ikinci tahmininde de feci şekilde yanıldın. Benim, senin o fevkalade seçkin tabirinle, “zennelere hava basma”ya filan ihtiyacım da yok, öyle bir derdim de yok. Herkesi kendin gibi sanma. Dünya o kadar basit değil canım cigerim.

  6. metin Says:

    Aaaa! Sürpriiiiiiiz! Bizim bu “elele” arkadaşımız daha önce hiç böyle değilmiş meğerse! Faktöriyel maktöriyel takılıyor; derdimize derman olabilecek, ciddi ciddi, adam gibi şeyler yazıyormuş. Yani kısacası, o zamanlar Dr.Jekyll’mış -pardon, Mr. Hide mıydı yoksam? Niyçün bize böyle kıl olmuş da magandalığa soyunmuş, şimdi rica ediyorum açıklasın bunu bana bir. Hadi kardeşim, durduk yerde gıcıklığın niyedir, bizahmet anlatıver.

  7. helen Says:

    ya şimdi bişi dicem -atlamasam olmaz- eğer ortada tebdili şahıs olayı varsa arkadaşın hayalgücü süper kuvvetli tiyatro bölümünden falan mı mezun acaba.
    hem bu haksızlık değil mi hakim aman metin beğğğ? tam metni göremiyoz ki biz 😦 allam fazla merak başa bela. ya bi de bişi dicem ki üzerimi de vazife değil ama bölelerine vakit harcamak…ne bilim ya

  8. metin Says:

    Helen Hanım, son yazdığım yorum sizinkiyle aynı anda çıktı, lütfen okuyunuz. Bu arkadaş, henüz bilemediğimiz bir nedenle, bize mahsus böyle davranıyor anladığım kadarıyla. Derdi neyse açıklasın dedim ben de şimdi. Namertliğin lüzumu yok. Maganda değilse niye magandalık yapmaya bunca hevesli, anlayalım.

  9. metin Says:

    Benimkisi de lüzumsuz bir merak işte… Kediyi öldüren cinsten!

  10. Mtn Says:

    Metin abi,

    Yazilarini zevkle okuyorum. Seni rahatsiz eden birileri var galiba. Takmamak daha iyi olur.

    Her mahallenin boyle patolojik endemizmleri olur.

  11. metin Says:

    Bizimki iyice su koyverdi. Çirkefleşti. Hadi evladım, kışt kışt. Başka kapıya.

  12. metin Says:

    Mtn Bey,

    Hoşgeldiniz. Teşekkür ederim.

    Efendim sadece merakımı celbetti. Herifçioğlu ilk yorumunda aklı başında biriydi. Nedendir bilinmez manyaklaştı aniden. Haklısınız, takmamak lazım; her mahalleden çıkar böyle birkaç kendini bilmez acayib-ül garaib eşhas.

  13. Mtn Says:

    Metin abi,

    Anliyorum abi.

    Bu mahallede hic senden baskasi olur mu abi.

  14. Mtn Says:

    Abi

    Sen bitanesin demek istedim. Anladin dimi.

  15. metin Says:

    Valla herkes neyse odur. Bilemiyorum artık. Uğraşmaya da değmez. Vakit yok zaten. Bu kadarı bile fazla.

  16. metin Says:

    Veda etmişsin, inan ki üzüldüm. Seni özleyeceğim, maganda taklidi yapan beykardeşim. Valla billa.

Bir Cevap Yazın

