ELMA DERSEM ÇIKSIN GÜNEŞ

beni merak eden dostlara, sevgili talisman hanım’ın esinlendirmesiyle miniminnacık bir teşekkür paketi… kayboluş mevzumla alakası olmamakla birlikte pek sevdiğim* bir şarkıdır** kendisi, o yüzden şeyttim yani:

(*) “when i woke up the sun was shining in my eyes”, he mi? ah keşkem!
(**) ville size kalsın, ben natalia’dan yana kullanıyom oyumu talisman hanımcığım.

6 Yanıt to “ELMA DERSEM ÇIKSIN GÜNEŞ”

  1. metin Says:

    Bulabilsem Vivaldi’nin 3 numaralı konçertosunu da size sunmak isterdim şimdi… Neyse.

  2. ekmekcikiz Says:

    Yine gizlen.net’in azizliğine uğradım, müzik gözükmüyor, bir link var mı acaba?

  3. metin Says:

    Link yok maalesef, bilgisayarımda MP3’ü vardı onun. PC’lerde mi çıkıyor acaba bu sorun? Geçenlerde gittiğim bir yerdeki PC’de müzik kutuları hiç görünmüyordu… Siz PC mi kullanıyorsunuz?

  4. metin Says:

    Bir de Mozart’ın ismini cismini şu anda çıkaramadığım, çok sevdiğim bir obua konçertosu vardır, onu da armağan edeyim dostlara… (İçi boş çikolata kutusu gibi oldu ama neyse!..)

  5. Talisman Says:

    🙂 “Take off your silver spurs ” lafı da hoşuma gidiyor benim.. “gümüş mahmuzlarını çıkar” .. Vay canına..

  6. ekmekcikiz Says:

    Evde de PC var, ofiste de. Müzikleri evdeki PC de görebiliyormuşum, ofistekinden göremiyormuşum. Şimdi anlamış bulunuyorom. 🙂
    Dinleyemediğim bütün müzikleri dinledim. harika.
    🙂

Bir Cevap Yazın

