KAPI DUVAR

“susannah, ‘kapıların arkasında bekleyebilecek şeylerden korkuyorsan’ dedi, ‘belki o zaman duvarlara çarpmak sana daha güvenli gözükür.’

stephen king’den alıntı. talisman hanım’a teşekkürlerimle.

bu arada, mozart amcam küba’da yine. naklen yayın suretiyle, hissiyatımızı musiki formunda neşretmiş olalım.

21 Yanıt to “KAPI DUVAR”

  1. Talisman Says:

    Rica ederim efenimm.. Beğendiğinize sevindim..

  2. metin Says:

    Tekraren sağolunuz efenim. Bu arada siz uğradığınızda Mozart emmim valizlerini daha yeni hazırlıyordu. Söz ondan açılmışken, eski güzel günlerimde olsaydım, fırsat bu fırsat aktüel mevzulara da dalar, Fazıl (Say) yeğenimi de bi güzel çatal dilime dolardım ya, bende tık yok artık, canım hiç istemiyor melmeket kurtarmak filan.

  3. ekmekcikiz Says:

    Metin Bey,
    Wordpress’in sansürü bitti mi, yahu?
    Ben hala dolarak giriyorum, ama, İstanbul’dan bi arkadaşım şıp diye giriyor, nasıl oluyor, acaba?
    Belki haberiniz vardır, dedim de…
    🙂

  4. Talisman Says:

    Sanki az canınız sıkkındı Metin Bey.. Daha iyi misiniz?

  5. Talisman Says:

    Yaaaa merak ettim 😦

  6. Simon Templar Says:

    çavdar hanım, yasak aynen de ya arkadaşınız telekom’u kullanmıyordur bağlantı için (örneğin bazı üniversitelerde sorun olmamalı) ya da bir şekilde dns ayarlarındandır.
    bu arada afiyettesinizdir umarım, Metin Beyciğim.

  7. ekmekcikiz Says:

    Açıklama için teşekkür ederim, Simon.
    Deneyeceğim.
    🙂

  8. ekmekcikiz Says:

    METİN BEY,

    NERDESİNİZ?
    KAPIYI AÇIN ARTIK, LÜTFEN.

    BU SENE GÖNLÜNÜZE GÖRE GEÇSİN, MUTLU OLUN.
    🙂

  9. elektra Says:

    metin bey, mutlu yıllar, sevgiler…

  10. candan Says:

    Metin Beyciim,
    bu yılın hepimiz için iyi geçeceğine dâîr bir duyum aldım möhüm mevkideki birinden, size de haber vereyim istedim. benden duymuş olmayınız efenim..;)

    ben yine de duâmı edeyim: gönülüzden geçen her ne dileğiniz varsa gerçekleşsin!

    şanslı bir yıl dilerim. he bi de öperim.. 🙂

  11. Bulent Murtezaoglu Says:

    Candan hanim bunu konusmadik mi? Bence sirf gonlunden gecen degil, gonlunun haberinin olmadigi icin gecmesi mumkun olmayan hosluklar olsun Metin beye. Herkese. Takvimin degismedigi zamanlarda da.

    (Simdi gidip baska yerde de yobazlara domuz, ateistlere namaz dileyeyim de kainatin dengesi bozulmasin.)

  12. candan Says:

    Bülent Bey,
    haklısınız.. dilim sürçmüş olsun ve de kopsun! hay ben …!!!

    benim için de bi şey diler misiniz? valla merak ettim şimdi payıma ne düşeceğini..

    bu arada ben sizin için bi şey diledim. umarım hoşunuza gider. evet, benim dileklerim kesin sonuç verir. 😉

  13. Bulent Murtezaoglu Says:

    Bir dakika, madem birsey istedim olunca anlarsin demek gibi bir yol var bunu nicin ben de kullanamiyorum?

  14. candan Says:

    valla bu şununla alâkalı olabilir: siz gâyet rasyonal birisiniz. bana bakmayın siz.. 🙂

  15. candan Says:

    buraya yazdım ve geri döndüm bloguma, sonra düşündüm de; Bülent Bey siz ne acayip bi zekâya sahipsiniz yav! hayır yâni biliyordum biliyor olmasına da, kelime oyunları bana sökmez sanıyordum. tamam. peki. kendi yolunuz gibi kullanın!! 😛

    kendime özel not: kızım şu takviye işini hallet artık. yoksa iyice madara olacaksın ele güne!

  16. Bulent Murtezaoglu Says:

    Hay Allah, Candan hanim ne yaptiysam iltifata layik birseyler olarak algilandi demek. Efendim hem tesekkur edeyim, hem de elimde bu zeka filanin pek oyle netten gozuktugu gibi olmadiginin delilleri oldugunu soyleyeyim. Ne bileyim, mesela patates dini mensuplarinin oldugu bir ortamda paslasarak fritoz aksesuari bahsi acip ortaligi karistirtirisak o delillerden birkac tanesini daha ifsa ederim belki.

  17. Bulent Murtezaoglu Says:

    Hmm, Candan hanim ben de gittim sizin bloga baktim simdi ama orada takviye filan yazmiyor? Anlamadim nedir bu takviye hikayesi? Takviyeye muhtac bir haliniz var gibi gozukmuyor.

    Bu arada Metin bey nerede? Tatilde filandir insallah.

  18. candan Says:

    hah hah haaa! ortalığı karıştırmak hususunda size elimden gelen desteği vereceğimden emin olun Bülent Bey. zîra, bu pırıltılardan ziyadesiyle faydalanmak isterim.

    neyin nasıl gözüktüğünün bir önemi yok. haa dışı bizi yakıyodur o ayrı. aynı dertten ben de muzdaribim ama size haksızlık edemem.. takviye dediğim de tam bu işte! ne oluyorsa bu fosfor eksikliği yüzünden oluyor.

    Metin Bey’i ben de merak ediyorum. biraz kendi hâline bırakayım istedim ama çok uzattım gâliba arayı. cidden nerde acaba..? yoksa, yoksa..?? hmmm, konstantinciğimle parayı bulmuş olabilirler. hangi ada acep??? ben biraz iz süreyim şimdi. snıf snıf…

  19. metin Says:

    Merak eden dostlar sağolsun. Tatilde değildim. Ama çıkacağım sanırım, uzun bir tatile…

  20. helen Says:

    size tatilinizde iyi seyirler dilerim

  21. metin Says:

    Sevgili Helen,

    Teşekkür ederim iyi dileğiniz için. Ama benim muradım başka gibi sanki azıcık, ne bileyim… dermişim. Ya da demezmişim.

Bir Cevap Yazın

