SCRIPTOR NASCITUR NON FIT*

yahu bi passive hanım** yetiyordu iyiliğe güzelliğe; ikincisi çıktı, biz hepten aşağılık kompleksinin dibini bulduk! ülen bu arkadaşlar ne istiyo bizden? passecond hanım (ona bu adı taktım, bana ne bana ne) bi yazı yazmış, akıllara seza. sabah sabah bütün çirkinlikler kötülükler yunup yıkandılar, aklanıp paklandılar; dünyayı bi incelik, bi ışıltı sardı. to write or not to write, işte bütün mesele bu.

teşekkürler bizden. hep böyle yazmalar dilerim. faşist internet yasası ebemizi belleyinceye kadar.

(*) “yazar doğulur, yazar olunmaz” demiş atalarımız. aslında öyle dememişler de, “poeta nascitur non fit” demişler -ben cümlenin öznesini değiştiriverdim elçabukluğu marifet.
(**) passive hanım kendisiyle birlikte diğer bütün zeki, ahlaklı ve çalışkan blog esnafını temsil etmektedir burada efenim.

6 Yanıt to “SCRIPTOR NASCITUR NON FIT*”

  1. metin Says:

    Yaw yoksa “zeki, çevik ve ahlaklı” mıydı? Sporla şahsen ve maalesef pek alakam olmadığından bilemiyom.

  2. metin Says:

    Yanlış anlaşılmaya: Çirkinlikler kötülükler yazının içeriğiyle yunup yıkanmış değiller, yazanın beyninin ışıltısıyla silinip gittiler…

  3. Passive Apathetic Says:

    Metin Beycigim,

    Guzel sozleriniz ve zarif tavriniz icin tesekkur ederim. Blog aleminin bir caylagina cesaret verdiniz.
    Bana taktiginiz isime gelince, sifatin isime evrilmesi benlik acisindan tehlikelidir aslinda ama bize verilen isimlerin hangisinde secim sansimiz olmus ki? En azindan sizin taktiginiz adta bir nebze benim de katkim var, yoksa ben hic bir ismimden memnun olamamisimdir. 🙂

  4. metin Says:

    Efenim iltifat olsun diye söylemediğimi bir kez daha belirtir, saygılarımı sunarım.

    İsim konusuna ise dalmayayım şimdi, çıkamam. Hem içerden kızıyo bana müşteri direktörümüz, işler nerede diye… Kovulacam yakında ajanstan efenim!

  5. passive Says:

    biri bana güzel bişiler mi söyledi? 😀

  6. metin Says:

    Tabii kine!

Bir Cevap Yazın

