VALİDENİZİN ÖREKESİ

niyçün ille de elma denince çıkıyoruz? avokado denince çıkamaz mıyız? ya da hindistan cevizi? yahut böğürtlen, hatta ahududu? elmanın canı can da diğerlerininki h. k. mi? sonracığıma, nereye çıkıyoruz? nereden çıkıyoruz? çıkmasak olma mı, şart mı çıkmak? bize giren çıkan ne?

hem niye mütemadiyen camdan bakar arap kızı? o sırada neden yağmur yağmakta, şimşek çakmakta ve bazı eşşoğlueşşekler başımıza şair kesilmektedirler -şu bizim incecikten “korkulu kabus” bey mesela? ya kızın soyunda caponluk, kolombiyalılık, eskimoluk falan varsa n’olcek?

efendim ben niye yağ satıyom bal satıyom da yağ satın alamıyom bal satın alamıyom canım çektiğinde? biri bana bunun ekonomipolitiğini izah etsin. ustam ne vakıt ölmüş, ölürken vasiyetini açıklamış mı, terekesinde ne var ne yok, miras hukuku açısından bunun bana bir faidesi tokunur mu, bütün bunlar muallakta kalan sualler.

muhterem mayakovski abümüz lili brik hanımefendi’ye niyçün köpekler gibi aşk mektupları cızıktırmaktaydı? lenin bey bu işe ne demekteydi? bokunda boncuk mu vardı abulamızın? mayakovski ile ortak noktam nedir?

bir insan aynı anda hem x, hem de x-16 yaşında olabülür mü? olamazsa ben nasıl olüyür de oluyorum peki? bu işe rufailer mi karışmıştır, yoksa kgb felan mı?

tuğla gibi dergilerin (zinhar kitaplar diiil!) yanmayıp yanar gibi yapacağını çakozlayabilmem içün 12 eylül zebbahı banyo sobasından dumanlar tütmesi mi iktiza ediyordu? ne günahı vardı sobanın? yoksa o da mı birlik ve beraberliğimize kasteden kökü dışarda gomonizm cereyanına kapılmıştı?

…gibi lüzumsuz sualler üşüştü kafama gecenin kör yarısı. aha ben de sizlere tevcih buyuruyom işte. tepe tepe kullanınız. suallerimi ya seviniz, ya da bu mekanı terkediniz. yok öyle!

Reklamlar

7 Yanıt to “VALİDENİZİN ÖREKESİ”

  1. thelosthighway Says:

    Çooook zor sorular bunlar Metin hocam ya! Zaten siz hep zor sorular soraraktan ahalinin kafasını karıştırmakta pek bir mahirsiniz gördüğüm kadarıylan. Zaten arapsaçı*na dönmüşüz.

    * Arap saçı. 🙂

  2. metin Says:

    Sevgili Kayıp Derviş,

    Sorularım zor mu kolay mı tabii ki ben bilemem, ama soru sormak hakikaten zevkli bişi, işte onu biliyom!

  3. thelosthighway Says:

    zaten çok zevk aldığınızı burdan görebiliyorum ben. neyse… ben de biraz öyleyim galiba….

  4. metin Says:

    Heh heh! Ne güzel!

  5. ekmekcikiz Says:

    Metin Bey,
    Ben şu ;
    “bir insan aynı anda hem x, hem de x-16 yaşında olabülür mü? olamazsa ben nasıl olüyür de oluyorum peki? bu işe rufailer mi karışmıştır, yoksa kgb felan mı?”
    sorunuzun cevabını biraz biliyorum.
    Kısaca “evet, olabülür”, hatta, daha da çok yaş dilimleri bir arada olabilir, deyip uzayayım.
    🙂

  6. metin Says:

    Bence de olabiliyor Ekmekçikız Hanım! Nasıl oluyorsa oluyor…

  7. Talisman Says:

    Ben de katılıyorum buna, gün içinde bile değişebiliyor insanın yaşı.. Hatta yanında olduğu kişiye göre bile değişiyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: