BOK MUHABBETİ

üret.
tüket.
daha çok üret.
daha çok tüket.
daha daha çok üret.
daha daha çok tüket.
reklam yap, daha da çok üret.
reklama maruz kal, daha da çok tüket.
ürettikçe dünyanın ağzına sıç.
tükettikçe dünyanın ağzına sıç.
ürettikçe üret.
tükettikçe tüket.
ürettikçe hayatın anlamını unut.
tükettikçe hayatın anlamını unut.
ürettikçe insanlıktan çık.
tükettikçe insanlıktan çık.
ha babam de babam üret dur.
ha babam de babam tüket dur.
reklam yaptıkça daha çok reklam yap.
reklama maruz kaldıkça daha çok reklama maruz kal.
hayatın üretim-tüketim sarmalında geçsin.
hayatın üretim-reklam-tüketim sarmalında geçsin.
hayatın üretim-reklam-tüketim-yabancılaşma-dünyanınyıkımı-hayatınanlamsızlaşması sarmalında geçsin.
hayat bayram olsun.
bayramın adı “hadihepberaberşudünyanınvehayatınağzınasıçalım” bayramı olsun.

dünyanın bütün ağzınasıçıcıları birleşin! dünyadan başka kaybedecek neyiniz var ki.

6 Yanıt to “BOK MUHABBETİ”

  1. helen Says:

    neden hiç bi kere hayat bayram olmadı ya da her nefes alışımız…

  2. metin Says:

    Hayat bayram olmaz ki Helen, o bize yutturulan dandik bi şarkıdan ibarettir!

  3. helen Says:

    o değil de ben hep nakaratlarında takılıyorum…söyleyemeyince de azarı işitiyorum.

  4. metin Says:

    Şarkılar yalan söyler efenim, boşverin siz onları!

  5. f.c. Says:

    Hele ki şarkının müellifi Bulutsuzluk Çetesi ise, yalan ötesidir.

    … bir darbeydi öldüren insanı
    giydim hemen postalımıı…

    dım dım dım

  6. metin Says:

    Heh heh heeey!

Bir Cevap Yazın

