NE OLACAK BU ANDROMEDA’NIN HALİ?

fethi bey’in malikanesinde eski dostlarla muhabbet koyulaştı. iki gündür oraya takılmaktan iş güç yapamaz hale geldiğimi sevgili patronum duymasın. özlemişim epey! http://www.izlenimler.net/2007/11/12/nekrofili/
***
heyecanla beklediğim taraf gazetesi beni sükut-u hayale uğrattı. bombok bir grafik tasarım, dandik haberler, boş köşeler… yeni bir “yeni yüzyıl” beklemiyordum ama bu kadar da berbat olmamalıydı doğrusu. kevgir bütçem adına seviniyorum tabii laf aramızda; ne de olsa ayda 30 papel az yük değil. umarım gazete zamanla hale yola girer de sayesinde soytarı andıç medyasının namusu bir parça kurtulur hamamımızda.
***
taraf’tan ilginç bir haber: reklamları sevmeyen gazeteciler site açmış. “hiçbir şey almama günü”, “tv kapatma günü” gibi günler de düzenliyorlarmış. http://www.adbusters.org’a bi bakmalı.
***
bu kez de acıklı bir haber: göğe bakma durağımızda eskiden 1000 yıldız görebiliyorken şimdi sadece ve sadece 45-50 yıldız görebiliyormuşuz. ailenizin felaket tellalı itinayla anons eder: yakında onları da göremeyeceğiz. insanmerkezci hödüklüğün yediği hurmalar, günü gelince götünü tırmalar.
***
şimdi reklamlar.

5 Yanıt to “NE OLACAK BU ANDROMEDA’NIN HALİ?”

  1. metin Says:

    Allah kahretsin, yine fikrimi çalmışlar; bu günleri ben düşünmüştüm!

  2. passive Says:

    ya ne güzel hala yeni gazeteden bir şeyler bekleyebilen insan olabilmek.takdir hislerim nasıl yukarılara tırmandı bilmessiniz.. 🙂

  3. metin Says:

    Hakkaten şimdi ben de kendime bi aferin çektim!

  4. jörmungand Says:

    İade-i ziyaret yapayım hemen.
    Taraf’ı ben beğendim ya. Hatta bloğa da yazacağım az sonra uzunca bir yazı. Grafik tasarımını falan hatta çok beğendim, neyse o zevk meselesi de, yeni yüzyıl gibi olunca satmıyor işte, o yüzden böyle biraz renkli, sulu, “dandik” olması iyi olmuş bence. Eksikleri var ama, en azından hakikaten diğer tüm gazetelerden farklı olmuş, tasarımıyla, haberleri sunma biçimiyle. Zaten duruşundan oldukça memnunum. Ayrıca Haluk Şahin yazmıştı, “her gazetenin ilk sayısı en kötü sayısıdır” diye, düzelecek yani biraz daha, umudu kesmeyelim 🙂

  5. metin Says:

    Efenim hoşgeldiniz. Cevabımı sizin malikanede verdim.

Bir Cevap Yazın

