POST-HAYAT

insan, ölüm anından hemen sonraki ilk birkaç saatte, vücudu ölmüş olsa bile beyninin canlılığını sürdürmesi imkanına sahip olabilseydi ne ilginç olurdu kimbilir. belki de ne hoş olurdu. (şu anda adını bir türlü hatırlayamadığım o filmdeki gibi değil ama.)

atış serbest. bekliyorum neler olabilirdi diye. hatırımı kırmayıp yazın lütfen, vaktiniz varsa.

13 Yanıt to “POST-HAYAT”

  1. passive Says:

    14 saniye mi 8 saniye mi tam hatırlamıyorum ama bilinç açık kalırmış..ne korkunç.küt diye kesilmiyor yaniii :S

  2. metin Says:

    O halde sehpanın yanındaki sepeti de bilirsünüz siz…

  3. zihni örer Says:

    Öyle bir durumda,
    “ölü”nün başucundaki insanların bir kısmı,
    dini kitaplarda sözü edilen meleklerden ve “öbür dünya”dan haber sorardı.

    ikinci gurup insan, sormaya çekinirdi ve içinde saklardı böyle soruları; olaki din ile çelişkili gözlemler “herşeyi” alt-üst edebilir diye…

    üçüncü gurup insan, yaşamı süresince pişmanlıklarını ve itiraflarını sorardı.

    Beyni sağ, bedeni ölü insan da bu dünyadaki birçok karmaşalara ışık tutabilirdi.
    O anda “kıvıracak” değildi ya:))

  4. metin Says:

    Zihni Bey, teşekkürler vakit bulup yorumladığınız için… Bakalım ortaya daha neler çıkacak, merak ediyorum. Gerçi ben bir ara gidip geldim ama karanlıktı etraf, hiçbir şey göremeden döndüm.

  5. f.c. Says:

    Bir şey olmaz.

  6. Elestirel Gunluk Says:

    milleti duyuyormussun sana senin lesine kufur ederken!

  7. serefraz Says:

    –way be bende öldüm
    derim heralde ilk olarak

    çünkü öylesine ebediyete programlanmışız ki
    insan kendine ölümü pek yakıştıramıyor

    Gelelim ne düşüneceğime,

    Etrafımda konuşulanlara cevap verememekten muzdarip bir halde bir an evvel beynimin de ölümünü tamamlamasını beklerdim.

  8. tolga Says:

    o zamana kadar olum hakkinda dusunduklerimle, yasama dair dusunduklerimi esitlemeye calisirdim.

  9. thelosthighway Says:

    O filmin adı Stay. Naomi Watss ve Ewan McGregor birlikte oynamıştı. Ryan Gosling ise öldüğü halde düşler gören kazazede rolündeydi. Naomi Watss’ı Naomi Watss yapan Mullholland Drive’dır bence. David Lynch oyunculara can katan bir yönetmen. Filmlerinde oynattığı oyuncular her nasılsa David Lynch evreninin birer kahramanı oluveriyorlar. Naomi Watss’ın ayrıca 21 Gram’daki rolünü de unutmamak gerekiyor. Ölüm, yaşam ve kader vardı orda da.
    Sen ölmek demiştin değil mi Metin bey?!
    Ölmek?!

  10. seyyahca Says:

    insanın o anda nelerin olacağına dair bir düşünceye fırsat bulacağını sanmıyorum..öteki alemin derdine düşer yapamadıklarına hatalarına ah vah eder hasenatlarınada şükrederdi..ve ölümden sonraki seyri beklemeye koyulamadan ölürdü..buna film şeridi mi diyorlar ne? yok yok öyle demiyorlar..sekerat evet sekerat deniyor..ukba aleminin sırları bir bir dökülmeye başlardı ve dünyayı unuturdu.zira ölümden sonra elde kalan götürülen tek iki şey; iyilik ve kötülük…
    bol şanslar efendim bol şanslar..ama orada şans diye bir mefhum yok ki..bu dünyada ne ekersen onu biçiyorsun!
    konuyu biraz ciddiye aldım galiba…ölüm ciddiye alınmayacak bir konu değil! ne yapayım. 🙂

  11. knz Says:

    tabiata güvenin.
    burası soğuk ve karanlık bir evren de olsa, tabiat göz kırpmıştır yeryüzüne.

    bilimsel araştırmalar şunu gösteriyor, son anda beyin elektriği çekmeden önce endorfin salgıladığını gösteriyor.

    Hiç hayatında sarhoş olmamış kişi ölürken sarhoşluğa dalıyor.
    hoş ve güzel.. son demde birkaç birkaç uçuk hayal.

    babam derdi ki, allah insanın aklını almdan canını almaz derdi.
    öyle bi güvenirdi o da..

    o allah der, ben tabiat..

    Fakat kuduz olmayın sakın, çünkü kuduz beynin kıyak mekanizmasını boğuyormuş.

  12. metin Says:

    Yorumlarınız için çok teşekkürler. Biraz daha katılım olunca ben de birşeyler karalarım sanırım.

  13. helen Says:

    Allahın yanına gideceğim için çok mutlu olurdum sewdiklerimin yüzüne bakıp hatta sırıtıp sizleri de en yakın zamanda yanımda görmek isterim tarzında saçmalardım…her şey bi yana da özür dilemem gereken insanlar var mı ya da hakkına girdiğim diye umutsuzca düşünüp dururdum.

Bir Cevap Yazın

