KADÜK ALINTI

her yazar, kurbandır. yazdıklarının çekiştirilmesinin, ezilip bozulmasının, büzüştürülüp gerilmesinin, doldurulup boşaltılmasının kurbanı. lanetli bir yazgıdır bu bir bakıma. baştan kabullenmedir. umarsızlıkla kayıtsızlık birbirine karışır. yazardan çıkan, yazarın değildir artık. okumak, yeniden-üretmektir. okumak, sadece kağıt üzerindeki lekeleri algılamak değildir. denizden çıkan şişenin içindeki, şişenin içinden çıkarıldığında dönüşüme uğramaya başlamıştır bile.

…felan.

herkesin bildiğini tekrar ettikten sonra, gelelim bir köşede unutulmuş alıntımıza. hayır, eski defterleri karıştırmak gibi bir niyetimiz yoktur. yukarıdaki doğruları doğrulayalım dedik sadece.

itin götüne mi sokuyoruz kendimizi? kibarlık budalası değilsek sorun yok. hayat da zaten hiç kibar değilse bizlere karşı hele…

alıntı geçileceeeeek. geç:

“…beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma boş yere mağaramdan çıkarma beni alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna tedirgin etme beni bu sefer geride bir şey bırakmadım tasımı tarağımı topladım geldim neyim var neyim yoksa ortaya döktüm beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim bir kere çavuş olduktan sonra bir daha amelelik yapamayan zavallı köylüye dönerim beni uyandırma…”

Bir Cevap Yazın

