SIK[I] SIK[I] SIKILMAK

sıkı can niye iyidir? canın sıkısı nasıl olur? can nedir?
…gibi a’acayip sorularla meşgulüm şu sıra.

21 Yanıt to “SIK[I] SIK[I] SIKILMAK”

  1. Talisman Says:

    Can, yüktür..
    (ilk aklıma gelen)

  2. metin Says:

    Ama atılamaz satılamaz bir yük, öyle değil mi?

  3. Talisman Says:

    Hem de nasıl.. Hatta yükü atmaktan da ödü kopar insanın 🙂

  4. Friedrich Camus Says:

    Saçma’nın zaferine giden yoldur bu yol =)

  5. metin Says:

    Camus amcamın ağacı hatırıma geligeliveriyor bazen. Nedense…

  6. skör Says:

    bu noktadan hareket edersek bir yere varabileceğimizi hiç sanmıyorum.

  7. metin Says:

    Efenim haklısınız, eğer “yol” ve “varmak” muradımızsa.

  8. metin Says:

    Benim en son yazdığıma ilişkindi değil mi söylediğiniz? Eğer öyle değilse pardon, öyleyse son dediğimi tekrarlar ve meramımı daha iyi belirtme babında eklerim: Ben, sıkıntıdan çatlasam da patlasam da, şahsen “yol”dan yanayım, ama malum-u ilam pahasına yumurtlayayım ki; “varmak” yoktur, varamayız, sadece varmak ister ve yürürüz.

  9. metin Says:

    “Can sıkıntısı, pişmanlıktan iyidir.”

    Alın size başka bir bağlam…

    “Masumiyetin göreceliliği ve ‘telafi etmenin’ imkansızlığı” üzerine bir film ve üzerine yazılmış bir köşeyazısından: http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/yazar.do?yazino=608261

  10. metin Says:

    Aklıma sabah sabah bir soru daha geldi: Marx amcamın canı hiç sıkılmaz mıydı acep?

  11. skör Says:

    yok yok. bilakis son söylediğinize ilişkindi.

    ‘varmak’ olduğunu düşündüğüm zaman daha da inanıyorum yürüdüğüm ‘yol’a. haa varırım varamam o ayrı konu.

  12. metin Says:

    E elbette öyledir zahir. Varamayız zaten ama amaç zaten yürümenin kendisidir. Çok konuşuldu bunlar, biz de bir kez daha teyit etmiş olduk. Teşekkür ederim.

  13. candan Says:

    marx amcanızın canı sıkılmasa, onca sıkıcı şeyi nasıl çızıktıracaktı Metın Beycıım. dışavurum diye buna diyo gâvur! 😉

    bi de şey.. dün gece ben bu yazının başlığını ilk gördüğümde, yok daha neler diye geçirdim içimden, hani bi dışavurum olaraktan algıladım. tamam tamam siz zahmet etmeyin, ben kapıyı bulurum!! 😛

  14. Talisman Says:

    “Can sıkıntısı, pişmanlıktan iyidir.”

    Yazı güzelmiş Metin Bey ama ya insan can sıkıntısını pişmanlığa yeğlediğine pişman olur da canı daha da çok sıkılırsa, pişmanlığı da can sıkıntısını da aynı anda yaşarsa? Ballı börek bir nevii..

  15. metin Says:

    Vışş, abariiii! Cano Hanım, aklınızdan niye öyle geçti kine?

  16. metin Says:

    Efenim pişmanlık hakikaten feci bişi, can sıkıntısının feriştahı gelse onunla kötülükte başedemez bence. Onunçün o bahsettiğiniz sarmal başımıza sarılmaz -yine bence tabii.

  17. candan Says:

    valla ne biliyim, dervişin fikri mi deseeem, sağır duymaz uydurur mu deseem (bu buraya uymadı mı? size mi sorcam alla alla, ben uydurdum!), artık bi doktora mı görünseeem.. hıck! bilemedim işte. :p

  18. Friedrich Camus Says:

    Marx amcanın gayet mükellef bir evi ve bilmem kaç tane hizmetçisi vardı yahu. Canı sıkıldıkça gayr-i meşru veletlerin yapım-onarımında aktif rol alıyordu.

    Alem adam işte.

  19. Talisman Says:

    Marx amca deyince aklıma Persepolis’ teki, Tanrı- Marx diyalogu geldi. Kısa ama çok eğlenceli..
    Buraya yazayım ki herkes merak edip filmi görsün. Benim de boyum uzasın 🙂

  20. metin Says:

    Efenim uzayıp da n’olcak? Başınız göğe mi erecek? Ama gerçekten bu filmi görmek istiyorum ben. Eğer o filmse bu film.

  21. metin Says:

    Engels amcam sağolsun.

Bir Cevap Yazın

