ÇANAK ÇÖMLEK

yedim mi? yedim.
oldum mu? oldum.
nisan mıydı? nisandı.
cinayet miydi? cinayetti.
aydım mı? aydım.

4 Yanıt to “ÇANAK ÇÖMLEK”

  1. metin Says:

    Söylemesi bile fazla: “Yemezler!”deki anlamıyladır bu “ye”mek.

  2. Afaki Says:

    afiyet mi
    sanırım

  3. metin Says:

    Efenim hoşgeldiniz.

  4. metin Says:

    Kerameti kendinden menkul müvesvis taifesine özel not:

    Akrostiş, tamamiyle tesadüfi bir tesadüften ibarettir.

    Tesadüfün bile tesadüfü vardır, n’evet.

    Gerisi boş, yalan, fuzuli ve beyhudedir. Falan filan feveran.

    Hasıl-ı kelam, çevreye verdiğimiz rahatsızlık için özür filan dilemeyiz. Bize verdiği rahatsızlık için çevre bizden özür dilemelidir netekim.

Bir Cevap Yazın

