GECİKMİŞ BİR BORCUN EDASIDIR

terk-i diyara hazırlanırken bir mim dalgasına daha yakalanmış idim. sevgili kayıp otoban kardeşimizin doğumgünü hediyesiydi. teşekkür etmemek olmazdı.

oyun, en yakınınızdaki kitabın 187. sayfasındaki ilk cümleyi bulup buraya aktarmanız üzerine kuruluydu. ben de, kızıma aldığım ama onun yüzüne bile bakmadan geri çevirdiği, kitabevine geri vermeye üşendiğim için de ajanstaki masamın bir köşesinde iki aydır durup duran bir kitapla katılıyorum oyuna. işte 187. sayfanın ilk cümlesi:

“mino da son günü olmaya aday gibi görünen bu günü unutmazdı herhalde.”

luc besson, “arthur ve yasak kent”, dizi roman, çev: ışıl bircan, can yayınları, 2005, ikinci basım

buranın artık “müşteri”si kalmadığını düşündüğüm için ben kimseyi mimlemiyorum. bu yazı da aslında yok zaten, ben de yokum.

“eski”yi eskide bırakmayı layıkıyla becerebildiğim gün buraya değilse bile başka yerlere yeniden dönmeyi düşünmüyor değilim. şimdilik üstü kalsın.

8 Yanıt to “GECİKMİŞ BİR BORCUN EDASIDIR”

  1. metin Says:

    Rastlantının büyüsü bu olsa gerek…

  2. helen Says:

    ikinci basamak. ( schopenhauer’ın Teleskopu- Gerard Donovan Çeviren: nazmi ağıl, yky yayınları)
    way be sanki her şey kelimelerden iktisat yapıyor…

  3. thelosthighway Says:

    Abi eyvallah

  4. metin Says:

    Helen, teşekkür ederim.

  5. metin Says:

    Kayıp Otoban, keyfim tekrar yerine geldiğinde ben başka bir oyun başlatmayı planlıyorum.

  6. passive Says:

    pass geldiiii
    ama baktı metin beğ gidedurmuşş
    ama buluruz gene bir yerlerden dimığğğ
    evt evt
    bekleyeduriiiim rahat bir sokak başı bulup 🙂

  7. Ece Says:

    Kendisi ile yaratıcı arasındaki ilgiyi keşfeder.

    Aynalar Koridorunda Aşk syf 187.

  8. metin Says:

    “pass geldiiii”

    Ne çok özlemişim bu cümleyi… Bi daha duysam keşke…

Bir Cevap Yazın

