VEDA MÜZİĞİ:

vangelis: fields of coral.

13 Yanıt to “VEDA MÜZİĞİ:”

  1. duman Says:

    blogistandaki deliklerden gezegeni röntgenleyen nefret kaldı bana.tek başıma kaldım. iyi değil bu.

  2. metin Says:

    metinthe (kuyruklua) gmail (nokta) com adresime bir e-mail atarsanız çok sevinirim Duman Bey. Sizi kaybetmek istemiyorum hiç.

  3. Talisman Says:

    Siz de mi veda ediyorsunuz?
    Küsesim var 😦

  4. metin Says:

    Emin değilim Talisman. Veda etmek istiyorum ama, bilmiyorum ne halt edeceğimi. Paramparça olmak kolay değilmiş.

    (Aslına bakılırsa bu veda müziği, onun şerefineydi. Ama bana da gider sanırım.)

  5. Talisman Says:

    Hımm anladım.. Çok klasik olacak ama gitmeyin yaa, iyi böyle..
    Peki paramparça olmanın garip bir zevki de yok mu?

  6. metin Says:

    Paramparça olmak zor bi işmiş. Hayat ne gösterirse gösterecek artık… Bilmiyorum gerçekten. Yazmayı bırakamam, biliyorum ama acı çekmek başka şey, acı çekmekten hoşlanmak başka, acı çekmekten hoşlanmayı mazoşizme dönüştürmek bambaşka birşey. Bu günlük ya kişisel bir acı defteri olmaktan çıkacak, ya da bitecek. İkisinden birine doğru yol alması gerek. İlkini becerebilmem için önce ruhumdaki acıyı dindirebilmem lazım. Acıyı da böyle uluorta, herkesin gözü önünde çekiyor olmak da başlıbaşına tuhaf ve yadırganası bir durum aslına bakılırsa. Kendimi bambaşka bir bağlamda da olsa, Beşir Fuat’ın o haline benzetiyorum. Trajikomik, utandırıcı, tuhaf bir hal arzediyorum.

    Sözün kısası: Ne bok yiyeceğimi bilmiyorum.

  7. metin Says:

    Üstelik ben sigaradan nefret ederim, içkiye kapılmak da hoşuma gitmez, profesyonel kanepeye de uzanmayı hiç düşünmem. Mirasyedi değilim, dayım da yok ki, kendimi dağa taşa vurayım. Aşk kelimesinin ise adını bile duymak istemiyorum daha. Eee, n’olacak peki? Bilmiyorum, bilmiyorum. En iyisi, böyle deli gibi yazıp çizmek sanki.

  8. Talisman Says:

    Ya belki çok sığ bir öneri ama yürüseniz? Yani şöyle, kulaklarınızda müzikle, sokaklarda deli gibi hiç bir menzile varmayı da iplemeden, hatta bilmediğiniz semtlerde yürüseniz. Ben bunu yaptım, hatta aşk acısında yaptım, kafamda arı kovanı vardı sanki , ben arı kovanından kaçmak için yürüyordum, yürüdüğüm her yere geliyordu kovan ama bir süre sonra arılar azaldı, yolda başka yerlere takıldılar sanırım. Kovanın boşalması da bir sızı verdi ama kafam azıcık dinginleşti. Bilmiyorum kişisel birşey bu tabii, belki sizin için yazmak daha doğru cevaptır.
    Herkesin gözü önünde acı çekmekten rahatsız olmanızı da anlıyorum ama bu öyle insani birşey ki, yani sizi okuyanlar bizler de zaten benzer veya benzemez acıların içinde boğuştuğumuzdan okuyoruz burayı yani bunu çekmemiş biri zaten ilgi duymaz buraya. O bakımdan tek farkımız örtülerimiz, siz kaldırdınız örtüleri o kadar. Örtüleri kaldırdınız diye ayıplamıyoruz ki, ayıplayan varsa da aldırmayın.
    Ama şu da var size iyi geliyorsa yazın, gelmiyorsa ardınıza bile bakmayın,benim gibi mızıldayanları da kaale almayın 🙂

  9. metin Says:

    Yok yok, sığ bir öneri değil yaptığınız. Çok doğru, çok iyi gelebilir insana bazen. Hele bir de yağmur yağsa şöyle iyice, daha da yararlı olur.

    …Da, yine de zor, bu yaranın kapanması. Zaman ilacından yüksek dozda gerekecek.

    Yazmak konusunda ise haklısınız, doğru şeyler söylüyorsunuz. Siz bana bakmayın şu sıra, delidir (=terkedilmenin travmasını yaşamaktadır) ne yapsa (=söylese) yeridir deyiverin!

    Çok teşekkür ederim size Talisman. Çok ama çok.

  10. banu Says:

    Hayır gitmeyin. Stop!

  11. tolga Says:

    yazmak da okumak da en cok yarali insanlar icin gerekli zaten. eger yaraliysaniz yazmaya devam edeceginizden eminim. umarim hakliyimdir.

  12. passive Says:

    ayol durun ne gitmesi nereye gitceksiniz gidecek yeriniz varsa söyleyin biz de gelelim 😛

  13. metin Says:

    Haklısınız. Yarayla yazılır ve yaraya yazılır. Ve gidecek yerim de yok aksi gibi. Quo vadis, Metin???

    Klasikleşen, cevabımsı cevap: Bilmiyorum…

Bir Cevap Yazın

