YONCA’NIN CUMARTESİ KEYFİ

dönüş hüznü sardı içimi iyiden iyiye. yazı yazmak kanatıyor beni. zaten sabahtan beri aksilik aksilik üstüne. dizüstünün klavyesine bi haller oldu, “fn” tuşuna basmadan bazı harfler doğru çıkmamaya başladı, zaten q idi, iyice illetleşti garabet şey. wordpress dersen sansürü yetmezmiş gibi hepten su koyuverdi, saatlerce “bakım yapıyoruz” dediler. üstelik cumartesi rehaveti de cabası, milletin. amaaaan, boşver oğlum be! bir günün beyliği beyliktir, dert etme böyle ufak aksilikleri. pötibörünü kemirmeye bak, kalan son limonlu sodayı da kaydır boğazından aşşağı, bak denize menize de inmeyip iyi bok yedin, sanki umurundaydı o yerlere göklere sığdıramadığın sevgilin yonca’cığının.

daha g.a. bey’in kitabına yazı yetiştireceksin, tatil bitti iyi mi! başka? trevanian’ın sonuna da gelemedin. burada nefis bir kütüphane vardı mesela, n’aptın, koca bir hiç. bari oruç aruoba’nın kulübesini görmeden gitme.

hadi bakalım, gün akşam olmadan işlerini bitir. mecnun’un leyla’ya mektubunda dediğince, adını buz üzerine yazan, seni aşkıyla büyülemek için yüz nal ateşe koyup da ona vasıl olman için atına bir nal vermeyen, gündüzünü geceler gibi karartan yonca’ya de ki mecnun’un diliyle yine: “o kadar seninle doluyum ki benliğim elden gitti. esasen kendinden geçmeyen bu yolda yürüyemez. ben gönlü böyle yıpratan sevgiye sevgi derim. başka türlüsü on para etmez.”

varsın yonca, köşesinde keyif yapsın. bir gün acısı çıkar elbet.

4 Yanıt to “YONCA’NIN CUMARTESİ KEYFİ”

  1. ben de uzuldum Says:

    ustadim,
    bu yonca size gel dese, ask biter . ask biterse siz zaten bitersiniz. bitmeyin diye gelmiyordur.

  2. metin Says:

    Gel demeyecek. Yonca aşkı bitirdi kendi cephesinde zaten. Bana gelince… Benim halim hal değil artık; hem seviyorum hem de nefret dolu içim Yonca’ya karşı, böyle de yıkıcı bir durum… Keşke dediğiniz gibi olsaydı, hiç değilse avunurdum biraz…

  3. Düşünceler Says:

    Abi, sevgi ile nefret arasında çok ince bir çizgi vardır, unutma..

    Hem çaresizlişk bazen “olur” diyecek ağızlara kilit vurur; kalb ise atar da atar..

  4. metin Says:

    Dostum ben o çizgiyi sildim bile…

Bir Cevap Yazın

