DUMAN BEY’E AÇIK MEKTUP

bütün keyfim kaçtı. duman bey dükkanı kapatmış. umarım yakında döner. dönmeli, dönmesi için ne gerekiyorsa yaparım kendi adıma. buralar iyice yoksullaşmaya başladı, hayra alamet değil bu hiç. şu blogistanın deniz feneriydi o. kutup yıldızıydı. karşı-söylemiydi. di’li geçmişle konuştum, ne fena. küçük kara balık, bizi nasıl unutursun yanına almayı…

kitap şöyle diyor:
“schopenhauer’e atfen cioran, varoluşumuzun ‘hasta’, ‘utanç verici’ ve ‘lanetlenmiş’ olduğunun farkındalığından hiçbir zaman kurtulamayacağımızı, bunun bize verdiği ‘azap’ duygusundan kaçamayacağımızı vurgular: ‘hiçbir koşulda nirvana yoktur.’ bizim o araştırma delisi, sorgulayıcı zihinlerimiz bize ne rahat verir ne de huzur; bu yaşamın bize sunup sunabileceği tek şey, kokuşmuş bir yüzeysellik ile yanılsamalarla dolu, elimize yüzümüze bulaştırmaya yazgılı olduğumuz bir kaçış olanağıdır.'”

sevgili duman,
yine de, oldu mu şimdi yani?!

6 Yanıt to “DUMAN BEY’E AÇIK MEKTUP”

  1. ben de uzuldum Says:

    ask hastaligini ona da bulastirmis olmayasiniz metin bey ustadim?
    duman yazmali, evet hergun yazmali. eksik olmasin, basi dumanli bizleri, cok guzel agirliyordu sessiz sedasiz.

  2. duman Says:

    metin bey eksik olmayın. biraz soğutmak,ıslak bir bezle biraz silmek icabetti kafadaki metal plakaları. yakında görüşmek dileğiyle…
    saygılar.

  3. metin Says:

    Bizi merakta bırakmadığınız için çok sağolun Duman Bey. Ama keşke sadece yorumlara kapatmakla yetinseydiniz desem haddimi aşmış olur muyum? Neyse, tez vakitte dönüşünüzü yürek çırpıntısıyla bekleyeceğim.

    Sevgiler.

  4. passive Says:

    bütün suç o pizza peyniri gibi uzayan yorumlarda..ahahahhhh ben hissettim bunları.oyh. 😛

  5. kacakkova Says:

    benim bi kabahatim yok valla….

  6. √к∂ѕ Mars’i boyle gormek istiyormusun? Says:

    yayımda sabıt olması dılegımdır

Bir Cevap Yazın

