GÖĞE BAKMA DURAĞI TAŞINDI YONCA.

huzuru buldum burada. yalnızım. bu bloglardan beni okuyan birkaç insandan başka kimse yok. bir de beni tanımayan, geçmişin yükünü nasıl omuzladığımın hikayesini bilmeyen, iki üç aydınlık yüzlü insan, şu kaldığım mekanda. peki n’apacağım şimdi? geri nasıl döneceğim cehennemime? sorumluluklarıma, beni bekleyen işlere, itiş kakış birbiriyle cebelleşen, hayatı tanınmaz bir hale sokan, birbirinin gözünü oyan, ruhsuz maskelerin ülkesine? dört günüm kaldı. birşeyler yapmalıyım. birşeyler yapmalıyım. hem yonca’dan da bin kilometre uzaktayım, uzakta olmalıyım. binlerce kez sorduğum ve cevabını hem çok iyi bilip hem de hiç kestiremediğim soruyu, mecnun’un sorusunu sormuyor gibi yapmayı sürdürebilirim böylelikle: “ben senin ayaklarına kapanırken sen kimi kucaklıyorsun?”

ve itiraf ederim, bu sabah göletteki balıklara bisküvi kırıntıları serpiştirirken bir daha bir daha: “içimde taşırım seni yaralı bir kuş gibi.” aragon mu söylemiştir bunu? yok, benim sözümü çalmış o. tıpkı hiç hazzetmediğim attila ilhan’ın benden aşırdığı şu dizelerde olduğu üzere:

(…)
“bir boşluğa düşersin bir boşluktan
birikip yeniden sıçramak için
elde var hüzün”

4 Yanıt to “GÖĞE BAKMA DURAĞI TAŞINDI YONCA.”

  1. Ece Says:

    “Ben senin ayaklarına kapanırken, sen kimi kucaklıyorsun”

    Bu durumda, maşuk, bizim aşkımızı hakediyor mudur Metin abi?

  2. thelosthighway Says:

    ……
    ……

    Şimdi otobüs gelir biner gideriz

    Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç

    Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin

    Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat

    Durma kendini hatırlat

    Durma göğe bakalım

  3. metin Says:

    Öyle kolay bir soru ki bu, işte tam da o yüzden çok zor cevap vermesi, Ece.

  4. metin Says:

    TLHW, her zaman yerinde duracak Turgut Uyar’ın göğe bakma durağı, yer değiştiren bizler olacağız, gerektiğinde. Yani o “şey”e maruz kaldığımızda.

Bir Cevap Yazın

