PEKİ ŞU BİZİM KÖYLÜ LUKACS VE KARISINI BOĞAZLAMIŞ YİTİK ALTHUSSER NE DİYOR BU İŞE, HATIRLAYANINIZ VAR MI?

aşkın bir ideoloji olduğu söylenebilir mi? ya da din olduğu? ne dersiniz? siz birşey demeden önce tansel’in (iktisatçı gözüyle) “bir ideoloji olarak aşk”, tolga’nın (çarpım tablosu) “kozmik dengesizlik olarak aşk”, thelosthighway’in “aşk hakkında” başlıklı yazılarını ve bütün bu yazılara kaçakkova (mutlak töz), banu, proetcontra ve tanımadığım diğer bazı arkadaşların yaptığı yorumları okumalısınız. güzel güzel tartışıyorlar. hepsini okuyamadım henüz ama okuduklarımdan büyük keyif aldım. hadi siz de okuyun.

16 Yanıt to “PEKİ ŞU BİZİM KÖYLÜ LUKACS VE KARISINI BOĞAZLAMIŞ YİTİK ALTHUSSER NE DİYOR BU İŞE, HATIRLAYANINIZ VAR MI?”

  1. banu Says:

    Ayh adım geçmiş, sevindim yau:)

  2. metin Says:

    Banu, hoşgeldiniz.

  3. banu Says:

    Hoşbulduk. Ne zaman buraya geldiniz de bu kadar yazı birikti böyle ? Takipteyiz sessiz/sesli…

  4. metin Says:

    Bugünle birlikte dört gün olmuş valla…

  5. thelosthighway Says:

    nasıl yani?

  6. metin Says:

    Hoşgeldiniz. Sorunuzu biraz açar mısınız lütfen?

  7. thelosthighway Says:

    Hoşbulduk! Yani buraya mı taşındınız siz? Hayırlı olsun mu demeliyiz?

  8. metin Says:

    Haaa! Yok yok, taşınmış sayılmam pek. Belki size tuhaf gelecek; eski ben ile yollarım ayrıldı şimdilik! Tabii sizinle çok geç tanıştığımız için ne demek istediğimi böyle anlatamayabilirim. Jazzetta şimdilik kış uykusuna yattı, sahibini de uzak bir gezegene yolladım. Ama gelecektir.

  9. thelosthighway Says:

    eski “ben”de, kacakkova gibi söyleyim ben de hadi, vardı bi yanma durumu zaten metin bey.
    geç tanışmış olsak da belli oluyordu bu, uzaktan da olsa anlaşılıyordu. etrafınızı bir şeyler sarmıştı sanki, üzerine ağ atılmış balıklar gibiydiniz biraz.

    bazen bir kaç kelime yetiyor, hikayelerimizin ardında neler olup bittiğini anlamaya…

    haddimi aştıysam affımı dilerim mirim…

  10. metin Says:

    Ne demek haddini aşmak efendim, ne güzel teşhis etmişsiniz. Haklısınız, evet bazen yetiyor birkaç kelime…

    Her zaman beklerim. Çok değer verdiğim insanlardan birisiniz bu blogistanda.

  11. thelosthighway Says:

    abi eyvallah. sizin değerinizdir o…

  12. passive Says:

    yazılar güzel fekat yorumlar çok uzun be metin beğğğ! neden sıkılgan okurlar düşünülmüyorlar hı?

  13. banu Says:

    Passive şu an senin bloğunda son postuna uzun mu uzUn bir hayat hikayem girişi yapmak iştiyakine girdim 😀

  14. passive Says:

    abovvv yapma baağğnuu!
    neyse ben silerim olmadı 🙂

  15. banu Says:

    Yok. Aralara sana övgüler yapacağım. Silmeye kıyamayacaksın 😀
    Seninle tanıştığım günden felan bahsederm belkim 😀 HSBC eşiğide önüne atlamıştım… Bu arada site sahibi beni kovacak “şahsi sarkıntılıklarınızı gidin Pass Haaanımın yorumları santim boyuna göre sınırlayan bloğunda “diyecek:D

  16. metin Says:

    Yok yok, demem, niye diyeyim! Burada özgürlükler sınırsız gibi bişi.

Bir Cevap Yazın

